Swedish Fish


Jobbet blev som jag befarade inte särskilt kul!
Mamman har ju sedan några månader tillbaka gått ner i viktväktarna så därför beställer vi inte in lika mkt restaurangmat längre - eftersom hon sitter där med sin sushi eller kycklingfilé. Men det har iaf bidragit med att vi har lite mera råvaror i kylskåpet och runt om i köket. Därför kunde jag göra något jag aldrig gjort förr här men som jag ofta gör hemma. Göra mat genom att slänga ihop lite utav vad som finns hemma! Så det blev lite av min gamla broccolipasta, osaltade cashews, nån go dressing å rivna morötter! Hahaha! DET är väldigt bra för att vara här!

Dom kom hem rätt sent så då gick ja å la mig, åt swedish fish och pratade med kära Kiih på msn till sentsent. Rättare sagt kl. 8 på morgonen för hans del!
Tur att man har några natt(eeh, morgon)ugglor där hemma i Sveariket!

image480


Idag blir det månadens Au Pairmöte! Bowling som står på schemat plus information om TrekAmerika. Typ en organisation som ordnar resor.. som t ex passar att åka med sista månaden! Kan ju bli intressant.. Även om dom flesta resorna innebär camping och jag är ingen campingmänniska.

Nej nu ska jag dejta duschen som
Ehlin skulle sagt! Puss

Kommentarer
Postat av: Mika

Hej igen! Jag förstår att allt inte alltid är smärtfritt, men livet ska väl vara lite av en utmaning för hur roligt vore det annars? Jag åker inte hem förrän 31 jan nästa gång, men om du menar slutligen så har jag ju jobb här fram till 4 april. När kommer du hem från USA?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback