Sögen?


Åh. Ibland är man ju så sugen på något men man vet inte vad. På dagens lektion pratade läraren mycket om Ben&Jerrys så när jag var i affären trodde jag ju självklart att ja va sugen på det. Men nej.. usch får inte i mig nånting. Köpte även choklad och sura godisar iaf suget efter det skulle komma. Men nu vet jag. Det är chips jag är sugen på!!! Ska gå upp och kolla om vi inte har något. Elyse har åkt iväg så ja kan kolla omkring i köksluckorna så mkt jag vill!
Och apropå snoka... jag har en annan grej jag måste kolla upp nu när jag är ensam hemma! Kanske återkommer!

Kommentarer
Postat av: mika

vad kul att du nämnde just "sögen". när jag var på krogen senast, eller på nattklubben i branäs helt enkelt, så fick jag en förfrågan om jag inte var sögen på lite *** say no more, it's to dirrrrty! kan ju också meddela att jag artigt men bestämt tackade nej.

2008-01-25 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback