Sara-Elysedag!

image498

image499


   Idag har Elyse tagit ledigt för att ha en fixa-iordning-sig-dag med mig inför resan imorrn. 5.30 am lämnar vi huset för Newark airport och vid 7-tiden lämnar vi Newark airport för Orlando - Florida! Excited!
   Vi började iaf dagen med pedikyr och manikyr! Första gången gången jag var på pedikyr och jag måste erkänna att jag har varit rätt orolig för vad dom skulle tycka om mina fötter så jag har gått och fixat till dom i över en vecka :P haha
   Min blåa tånagel som jag fick efter en liten incident hos Jennifer kunde jag dock inte trolla bort! Så därför fick det bli en riktigt mörk färg... fast antar att jag skulle tagit det ändå. Jag är ju ändå ganska mörk och ful! Jag hade dessutom gjort misstaget att sätta på mig stuprörsjeans. Då kunde dom ju inte vika upp dom så långt. Annars skulle man fått massage ända upp till knäna! Vadmassage som jag tycker är så gött ://
   Elyse vaxade sig även mellan ögonbrynen och läppen!


   Efter timmarna på SPA-stället gjorde vi lite andra ärenden och till slut hamnade vi på dagens lunchställe - japanskt! Men såklart åt jag inte sushi utan det blev nudlar och kyckling! Elyse sa ännu en gång att dom gärna skulle vilja att jag stannar ett år till. Känns så kul att höra för då måste dom ju verkligen uppskatta mig men samtidigt känns det bara jobbigare att ta beslutet att åka hem...


   Nu har jag precis packat lite inför imorrn och ska ta mig ett litet nap innan pojkarna kommer hem! Pusss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mysiga bilder ^^)

Postat av: E

Nej vet du vad, ett år räcker gott och väl!

2008-01-17 @ 21:46:20
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback