Poliser med munkar - såklart!


Nu har jag preciss kommit hem från en liten kvällsdate med Rebecka. Hon letade efter gulligullklistermärken till sin pojkvän (alla ♥s dag snaaart) så vi började på en leksaksaffär men hittade inget vettigt. Sen åkte vi till Wendys (dom kör med Pipp Långstrump fast kille i sin reklam) där Rebecka åt. Mataffärn där chips köptes till mig och hon hittade äntligen sina klistermärken. Vi avslutade hela rundan med Dunkin Donut där jag fick min blueberrybagel. Hängde lite med några poliser som självklart åt munkar ;D

Nu ska jag titta på ett nytt program som heter The moment of truth. Vet inte om jag skrivit om det förut men det är iaf ett program där man måste svara på massa pinsamma och svåra frågor om sig själv. Självklart ingår en lögndetektor. Man vinner massa pengar om man svarar rätt å blablabla. Inte direkt djupt men underhållande så här en onsdagskväll när man inte har Gossip Girl längre.

Får se om jag bloggar något mera. Annars - Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror att dom ska börja med något liknande program i Sverige snart.. Såg reklam om det på TVn häromdagen att dom sökte folk som va sugna på pengar om dom svarade på pinsamma frågor. Det låter ju som om det skulle kunna vara mycket underhållande. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback