Också var det tisdag igen!

Godmorgon!
Sådär, då har jag precis läst klart morgonens skörd av bloggar och tänkte ta mitt förmiddagsnap redan nu eftersom ingen intressant var inne på msn. Men det är svårt... har sjuttioelva kacklande spanjorskor utanför min dörr. Snart kommer förmodligen en kika in, med avsikten att komma in och städa, men så ser hon mig här i sängen - ursäktar sig och går. Så är det varje gång! Haha. Att dom aldrig lär sig..

Igår var jag och pojkarna med morfarn på en mexikansk restaurang och åt. Det var gott med lite tacos även om köttfärs inte är populärt här så dom lägger inte ner särskilt stor möda på att göra den bra! I vilket fall som helst så fanns det där en kille som gjorde kariktatyrer på alla barnen och mig! Ska ta kort på dom sen och visa. Blev rätt roliga :D

Är ensam hemma idag igen. Så skönt! Tänkte skriva lite brev senare och om vädret duger ta en promenad till brevlådan. Det har aldrig hänt förut. Finns ju inga trotoarer här så jag tycker det känns lite obehagligt att gå på vägen men det ska nog gå ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback