Meet the spartans!


I lördags när jag var i Marlboro skulle jag, Jennifer och två andra tjejer gå på bio. Vi velade rätt länge men sen började jag och Jen berätta för dom andra om en film som hette Meet the (nånting) och den handlade om en kille som kom hem till sin familj för första gången på länge. Vi bestämde oss till slut för denna men när första sekunden av bion kommer igång vänder sig Jennifer till mig och utbrister: VI ÄR PÅ FEL FILM! hahahah. Vi hade tydligen ingen aning om vad vi snackat om när vi sa vad den handlade om. Det är var en film där dom gjorde parodi på allt som hänt under året 2007. Filmer, kändisar, händeler. Var väl inte en film som jag skulle valt i första hand men den var faktiskt väldigt rolig :) Helt värd att se!
Det var vi och fjortisarna!

image522

Kommentarer
Postat av: Julia H

Meet the Parents? Ben Stiller, Robert de Niro? :)
Grym.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback