Igår åt jag bulle!

Igår gled jag runt i gallerian och åt bulle. Jag tog mig en titt bland finlirarna på Lord&Taylor och alla Chanelbruttor tittade snett på mig där jag gick med min bulle och chokladmjölk. Men jag är lika glad för det!

image471


Jag berättade ju att jag var tvungen att packa mina saker i deras väska inför Orlandoresan. Jag har iaf bestämt mig att jag ska lägga lite saker där i men det mesta ska jag försöka få med mig i mitt handbagage. Därför behövde jag ju en snygg handbagageväska! Jag gick runt på Rockaway över en timme och letade oversizeväskor men jag hittade bara en på H&M som var sådär. Och sådär är ju inte särskilt kul. Den hade bara ett jättefack dessutom! Men till slut gick jag in på JCPenny och där stod det en väska mitt på golvet. Den verkade inte ha någon hylla att höra till och jag tyckte synd om den - så jag köpte den! För den var rätt så perfekt. Att den dessutom hade kostat $60, varit på rea, sedan halva reapriset, sedan 10% mer av eftersom jag hittade ett rött streck gjorde ju ingenting! $15 fick jag lägga ut för den!
Färgen gjorde mig lite osäker men vi kan nog komma bra överens. DET ÄR JU VÅR!!!

image474

Att jag dessutom lyckades ta världens bästa bild på den är jag stolt över. Men ni får nöja er!



Kommentarer
Postat av: Mika

Jävlar vilken bulle! Allt är verkligen stooort där borta. hur mår du annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback