Good morning menu


Ibland blir man lite snopen. När man är van vid att vakna några gånger per natt (och gilla läget - alltså somna om fort igen) är det väldigt konstigt när man vaknar och klockan ska ringa om 5 min. Det hände idag. Och jag fick panik. Vad har jag gjort med min natt? Kändes helt bortkastad. Det bästa med att sova är väl ändå att vakna och somna om?

Det regnar så härligt idag. Efter att jag lämnat Jason vid bussen stod jag ute en lång stund. Hade jag varit hemma hade jag gått en promenad (gärna med Ehlin eller Sandra) men här anses det vara... konstigt (!) att vara utomhus när det regnar. Och inte vill jag vara konstig inte :P

Nu ska jag nog slumra lite om jag kan. Sedan väntar the college.


image528

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback