Det är onsdag! Det är Gossip Girl!


Det är onsdag och det innebär ju självklart Gossip Girl! Om 7 minuter börjar det!

image467
Mannen här i mitten kan jag tänka att gifta mig mig med! Jag brukar inte vara den som faller för personer i serier eller musikgrupper men här var det K Ä R L E K vid första ögonkastet. Han dejtade ju Kelly Underwood ett tag men det verkar vara över och enligt E! så letar han efter nu tjej att skämma bort nu.
Jag undrar om han har Facebook?


Nu börjar det om 3 minuter så det är dags att sätta på CW11! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: E

oh my god, han till vänster var allt en sötis också! här i sysslebäck finns inte en endaste hunk.. Blä! Pussss

Postat av: Mikaela

Carrie Underwood. Och de ar val fortfarande tillsammans? 0o Iaf va jag hort pa radion hehe.
Men jag tycker att "Dan" ser bast ut :)

2008-01-10 @ 15:50:36
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: jen

jo han är allt lite het..men jag har inte riktigt fallit för honom..hmm..hahah!!
pöss babe

2008-01-10 @ 19:56:20
URL: http://jameson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback