Ännu en weekendtrip!


Det verkar vara en Nöjeskväll i Värmland. Själv är jag i Marlboro hos Jennifer och har en datordag. Hon jobbar närmligen så jag underhåller mig själv med Aftonbladet

Lämnade mitt hus i Morris Plains vid 7tiden igår och kom fram till Jennifer vid kvart i 10. Synd att vi inte bor närmare varann. Men nu får vi en hel helg tillsammans iaf! Fick sällskap av Rebecka på tåget till nyc för hon skulle till sin pojkvän i Connecticut över helgen. Dom har skaffat en liten gris tillsammans så det var första gången hon skulle få se den. Och jag har precis fått se den i camen! Sötis. Hade till och med fått en tröja! Snygg. Men är inte grisar väldigt "hårda" att klappa? Känns som om dom har så hårda, sträva hårstrån?


Ikväll ska vi ut och äta och se på bio med en annan svensk tjej. Jag vill gärna se Juno igen. Annars går ju Atonement som jag har gått och suktat efter rätt länge nu! Får se hur det blir...

Ska jag kanske ta och ladda upp lite filmer från Orlando? Eller ska jag kanske gå och se vad Jennifer sysslar med?

Puss!

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback