Vad ska man ha för rubrik idag?

Godkväll mina vänner!
Ingen som nappat på mitt aprilerbjudande än? Jennifer?
Nu har jag precis slutat jobbet för idag. Till skillnad mot andra kvällar när det bara brukar bli tv spelade vi faktiskt sällskapsspel ikväll. Family Feud. Det är jätteroligt. Förr har vi spelat det på datorn men nu hade dom det alltså på "bord" eller va säger man? Board games heter det ju på eng iaf, haha! Ethan blir bara så jobbigt frustrerad när man inte fattar ibland eller när det inte går som han vill. Och jag tycker han är löjlig så räknar han HÖGT, jättesnabbt ner från 10 när Jason ska svara gör jag minsan samma sak åt honom. Då kan inte han tänka och det tycker jag är kul :D haha! Dessutom låter han mig aldrig läsa reglerna till något spel utan han gör det så sen kan ingen annan än honom ha rätt ;S Mindre kul...  

Imorrn ska jag och Rebecka åka in till Nyc. Det ska tydligen vara gratis att åka den här helgen genom colleget! Fast jag har ju ändå Andys kort men det är en bra idé tycker jag :D Bara vi inte får regn... Skulle vilja strosa runt i Central Park + lite shopping såklart.


 
Ethan och jag

 
Rebecka


Float


Måste bara kommentera sista bilden. Detta var något jag ofta brukade göra hemma i Sverige!!! Blanda chokladglass med Fanta. Och här, här i USA, här säljs det ju sånt lite överallt! Mmm. Så gött gött gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback