U n d e r b a r a torsdag!


Vaknade halv 7 imorse av att jag var sur på Ehlin eftersom hon inte vevade tillräckligt på cykeln vi cyklade på!!! Vi bara trillade hela tiden. Tittade på min mobil vilken tid jag ställt alarmet på. Brukar vara nångång runt kvart i 7 men nej det stod på 09.00!!! Haha, jag måste ha vaknat inatt och ställt om det eller nåt? Så tack
Ehlin för att du i min dröm gjorde mig så sur så att jag vaknade och det resulterade i att jag inte försov mig :D

När jag kom upp vid 7 möttes jag dock av en otrevlig syn. Jason ligger helt utslagen i soffan. Han hade tydligen på bara nån timme sent igår blivit jättesjuk och har haft feberfrossa och spytt hela natten. Så vem är det som får jobba hela dagen idag också? Det känns sådär lagomt kul att ha chans att smittas av vad-han-nu-har inför helgen/nästa vecka! Men jag ska vara frisk! Jag ska inte ta mer i barnet än jag verkligen behöver. Haha. Och Elyse har varit snäll att jag iaf får ha datorn här uppe eftersom jag sa att mina föräldrar skulle vara online...
Åh, jag vet att jag klagar men efter en heldag igår tänkte jag sova ut riktigt länge, plugga klart allt inför imorrn, ta en sväng till mallet, duscha, städa rummet/nedervåningen.

image558

Trevlig alla hjärtans dag föresten!

Kommentarer
Postat av: E

hahhah varsegod ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback