Nattinatti!


Att man fortfarande är vaken när klockan snart är två på natten och man inte gjort nånting på hela kvällen är ju rätt pinsamt... Men så går det när folk är sjuka (har nu undvikit två magsjukor på bara en vecka, heja), har pojkvänner på besök, är hemma i Sverige eller bara är allmänt tråkiga. Hade dock en trevlig middag med min hostfamily och fick reda på att ja kommer vara ensam hemma några dagar i början av april så är det nån stackars svensk som har ett par lediga vardagar till övers och längtar efter en stackars Sara är du välkommen :)

Idag fick jag brev av farmor och farfar. Dom grattade på 20-årsdagen. Visste väl att dom skulle va ute i god tid!
Idag hade jag lektion. Idag hade inte läraren en fet svart fläck i pannan. Det hade han i onsdags.
Idag hade Jason playdate. Trodde det skulle bli gött då ja trodde att dom klarade sig själva men det blev bara hets hets hets.
Idag försökte jag se Purpurfärgerna eftersom det enligt mig är en måstefilm men det gick inte så bra. Tyckte den va rätt dålig faktsikt.
Idag fick jag lön! Woho :D

Idag gick jag inte på dejt.


Sov gott alla vackra människor. Pusspuss
Och föresten. Melodifetivalen ska gå att se över nätet. (pju). Men pågår tydligen bara i 1½ timme. Slutar redan halv 10/halv 4. Vad hände med kvällarna när man fick sitta uppe ända tills ett nytt dygn?

image540

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback