Melodifestivalen Göteborg


Ja då har man sett melodifestivalen. Inte missar jag väl det spektaklet bara för att jag är några mil utanför gränsen :D Nejnej! Men herregud vilka dåliga låtar det var. Det brukar väl alltid vara något man fastnar för lite extra men inte denna gången. Fast ja tror nog att Amys låt kanske tar sig när man hört den några gånger - eller sett henne. Hon är ju söt! Men det bästa av allt var ju lätt Björn Gustafsson. Hur får han till det gång på gång? Det är verkligen k ä r l e k till honom alltså!
Näe nu ska jag gå upp och höra när dom vill att ja börjar jobba ikväll å sen ska ja plugga. Har mitt första prov på onsdag! Ska ta med pojkarna ut på mexikanskt ikväll har ja tänkt. Sen blir det väl som vanligt att Ethan vill spela tv-spel och jag somnar framför nån film som Jason ser på.

Ha en trevlig lördagkväll allihopa. Pusspuss! ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gar det att se live via svts hemsida? Bjorn ar sa javka skoon!!

Postat av: Eleonor

håller med dig om att det inte var bågon låt som man fastnade för, tråkigt :( Christer Sjögren var ett skämt! haha. jag tyckte E-type och pudlarna var bäst även om de inte var så bra ;P

2008-02-10 @ 13:41:15
URL: http://eleonors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback