Limpan!


Jag skriver allt för sällan om denna tjejen! Även om det nästan var lika längesen jag såg henne som mina kompisar där hemma i Sverige så känns KansasLinda så nära - men ändå långt bort (Vem är det som flummar LJo?) Det är mycket skönt att ha någon som henne "här". Någon som kännt mig länge, länge men som jag kan ändå snacka om snowdays med! haha. Härlig kombination.
Ikväll har vi för andra veckan i rad suttit och kommenterat The Moment of Truth. Nytt favvoprogram månne? Har även kommit underfund med att våra kanalar inte ligger på samma nummer. Nu gick hon och bäddade ner sig och det borde väl jag också göra, speciellt med tanke på att jag är en timme före henne.
Hoppas jag får se henne i maj. Hoppas ja får åka dit nångång under sommaren. Hoppas vi kommer få en riktigt trevlig resa våran sista månad i USA :D

image556

Linda, Linda, Linda!
Vad skulle jag göra utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback