Karlstad vs Stockholm


Att en hel del personer redan har besökt mig detta dygn (bara 7 på morgonen hos er) är en gåta utan svar men trevligt ändå med intresserade personer.
På tal om intresserad så har jag under den senaste timmen, timmarna? har tappat tiden, suttit och läst igenom en forna Karlstadtjejs blogg som tog ett stort steg och flyttade till Sthlm. Ojojoj vad man kan tro sig. Helt plötsligt var inte lilla Värmland värt någonting. Jag menar inte att alla måste gilla staden/orten man är uppvuxen i men att ha så höga tankar om något annat och att undervärdera folk så... Jag menar, hon är inte den enda som vet något om plattan eller Durling (och jag menar heller inte att det måste finnas något värde i att veta det). Nej folk måste sluta bli så märkvärdiga.
Jag hoppas verkligen inte att det är fallet med mig men isf - let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback