Garderobsbekymmer!


Ni som läser min resedagbok vet att jag igår klippte mig och även försökte få mitt hår färgat. Färgningen blev det ju inget av så istället hade jag tänkt mig att komma iväg idag. Men när ja lämnat av Jason vid bussen insåg jag att ja måste ta vara på dagarna jag är själv i huset så det har jag gjort idag istället. Bara gått omkring här inne, lekt skåpråtta och njutit!
Fast mot slutet av dagen fick jag städryck och fixade hela mitt rum. Alla som vet hur mitt rum brukar se ut hemma i Sverige kan vara lugna - samma här! Alltså låg mer än halva min garderob ute i olika högar i rummet men nu är allt på galgar och i hyllor :)
När jag plockade in alla saker försökte jag även tänka på vad ja ska lämna till mamma när dom kommer hit. "För jag använder ju faktiskt inte allt"  Men man (jag iaf?) ser ju ett användningsområde för allt. Och dom kommer i ett svårt läge. För jag vill ju inte skicka med hem vinterkläder eftersom det fortfarande är kallt och jag vill ju inte göra mig av med mina sommarkläder eftersom sommarn faktiskt kommer nångång!

Jaja, jobbigt I-landsproblem hörrni.

Är väldigt hungrig och jag vet inte hur ja ska lösa detta.
Puss å Kram!

Kommentarer
Postat av: E

Åh sötnos, saknar dig så! Ska kolla videon när jag kommer hem, är hos Jonna nu o ljudet funkar inte.. PUSSS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback