Ehlin! Imorrn (Idag) är det melodifestivalen!

Imorrn är det tydligen melodifestivalen back home! Den skulle jag vilja se ju. Jag undrar om den sänds på nån SVTkanal som når mig? Måste undersöka saken... För imorrn är planen. Plugga på dagen och jobba på kvällen. Så då borde ju lite melodofestival mellan 3 och 6, eller när den nu kan tänkas gå, sitta fint?
Nu kom jag på mig själv att skriva 3 och 6. Jag vet inte vad jag gillar bäst. AM/PM eller Sverigetänket. Jag drömmer iaf inte på engelska. Det brukar Elyse fråga mig om. Det gjorde tydligen deras gamla Au Pair. Då känner jag mig dålig som inte drömmer på engelska. Men det kanske kommer...
Oj vad ja fumlar iväg. Melodifestival vare ju!

image539
Och första bilden jag hittade var på våran kära Christer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback