Döda djur!


Jag vet att jag skrev en liten kommentar om det i min resedagbok i början men tror inte jag nämnt det här.

Det ligger SJUKT många döda rådjur (och andra djur) överallt här. Det är så äckligt. Man kollar ner i ett dike så ligger det där ett djur med avskuren hals och tittar på en. Huhhh! Rådjuren blir ju självklart värst eftersom dom är så stora så det lika gärna skulle kunna vara en människa...
Dom ligger där hur länge som helst också. I Sverige har vi väl "nån" (ursäkta titeln jag satte - du gör ett underbart jobb) som plockar bort men inte här inte. Här får vi titta. Nu ligger det ett precis på den vägen jag måste åka för att komma nånstans varje dag. Jag vet vart jag inte ska titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback