Dejt med Lovisa!

För några år sedan var min pojkvän magsjuk och istället bakade jag hjärtformad gräddtårta, dekorerad med vindruvor och fyllningen var chokladpudding, till David och Kihlle. Det va tider det...

Idag hämtade jag upp Lovisa och vi drog runt i Morris Town. När vi gick där och tog upp hela gångbanan kände vi att en kille kom närmare och närmare med väldigt bestämda steg. Lovisa säger med hög, lite sur röst, Öööh han vill nog FÖRBI. Ja flyttar mig, han går förbi och vänder sig om å typ spärrar ögonen i oss och säger TACK! Så är det världens stockholmare! Hahaha. Sammanträffande. Kvällen var iaf jättemysig. Fick en stor påse svenskt lösgodis av henne. M U M S! Trodde inte jag saknat det så.. Men det finns verkligen ingenting som lösgodis här! Vi åt middag och såg på bio!


Imorrn är Jason hemma sjuk igen och själv ska jag till en väldigt intressant lektion i skolan! Haha, får se om jag återkommer med info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback