....

Måndag. Julen är slut. Släkten åkte för tio minuter sen. I am back.


Julen har varit riktigt bra. Lite skillnad från förra året då jag och Jennifer drog runt på ett mall och åt hamburgare på julafton - även om det var helbra på sitt sätt!
På julafton flängde vi runt i Deje som vanligt. Som det ska va. Lunch mormor, fika farmor, gröt här, glögg faster.
Resten av dagarna gick i samma stil och på juldagen klämde jag även in en liten utgång med alla andra från Deje utom Fredrik Olsson.


Och nu är det nyår på ingång då. Imorrn ska klänning hittas och mat handlas. Kommer bli en jätterolig kväll har jag på känn :)

Nejmen om man kanske skulle ta en tur ute i minustiokallaDeje nu. Eller så kryper jag och Ludde ner under sängen igen. Spörs.

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback