Your hair still look kind of blue..

Kärlek suger och kärlek är det finaste som finns!

Nu ligger jag i min nya säng :) Den är mycket skönare och för stunden känns allt bra. Dagen har varit lite sämre för jag har ju inte "mitt" längre.. Andy gick lös i källaren och Elyse jobbar. Framför allt i just detta rum men går gärna runt i hela huset också så privatliv kan vi ju säga farväl till nu.

Ikväll har jag och Elyse iaf haft en skitmysig dejtkväll. Var på ett steakhouse och åt middag och sen såg vi Sisterhood of the traveling pants 2. Åååååh så bra :D Behövs inte sägas mer.


KARIN - svara på mina sms vettja ;) haha. Är det du som ringt och pratat in på mitt voicemail funkar inte det. Och jag kan inte se vem jag missat ifrån heller ibland så sorry om det va du..
Imorrn tänkte ja kanske följa med Jason på ett kalas som är i Madison men istället för att äta glass med skrikiga 6-åringar gå runt på Madisons gatar. Har nämligen spanat in en second hand-affär där som ser riktigt cool ut så KARIN - möt gärna upp mig om du vill!

Klockan är bara halv 11 men jag tänkte faktiskt redan försöka sova. Fick ju mig inget förmiddagsnap idag efter jag inte hade nånstans att sova så lite trött är ja nog! Eller så kanske OS har nåt intressant på G? Om ja bara hittar dosan.. Vart gömmer sig den i det här rummet?

Kommentarer
Postat av: E

Jag drömde om dig inatt babe. Drömde att du fick komma hem en kortis, till KIL hahaha.. sen fick du åka till usa igen :( Vart är duuuu nuuuu??? Puss på dig mest saknade tjejen

Postat av: karin

SARA! Nar ska vi leka, va va va? Vi maste leka snart och en massa ju innan du aker! Hur var det att ha hem grabben? :) Mkt jobb nu innan de aker, eller hur jobbar du i veckan? Pusspuss

2008-08-19 @ 00:03:58
URL: http://skrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback