Time flies

A-I, Ja Chase och Ed var två killar ja dejtade för ett tag sen..(trodde ja berättat de för dig?) Föll först för Chase men börjar tröttna lite på honom. Han är lite för perfekt om du förstår? Ja gillar ju Bad Boys! Men vi får se hur allt kommer funka nu när ja drar till Sverige å så...


Idag är en bra dag! Efter jobbet följde jag med mamman å mormorn på långpromenad - bra start! Sen snackade jag med älskade Melly :D Hade lunchdejt med Elyse och vi hade djupsnack och nu på eftermiddan har jag äntligen blivit klar med Jasons garderob!!! Ni kan inte fatta va mycke kläder han har? Och kläder som väntar honom som Ethan har växt ut. Så nu är ja nästan klar med rensningen av hela rummet.. behöver bara göra lite plock i bokhyllan!

Nu sitter jag och pratar med den nya Au Pairen - Hanna från Finland. Intressant :S Hrmm! Och ja, typ imorrn ska ja börja flytta upp alla mina grejer till gästrummet för dom vill ha nästa vecka på sig att städa, tvätta och köpa nya grejer till det här rummet. För veckan efter det åker dom till Aruba och min mor kommer :D Hurra!
Men va tiden går fort va?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag saknar dej :((((((((

2008-08-09 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback