Tack hare!

Precis kommit hem från en fika i M-town med Karin, Amina, Julia, Lovisa.. och en tyska!
När jag åkte hem körde jag på den lååånga, sega 25-vägen mellan M-Plains centrum och mitt hus. Där är det väldigt lätt att det går lite för fort för alla och så även för mig ikväll.. Men så plötsligt hoppar en hare fram framför bilen så ja tvärnitar ju, det small till och jag förväntade mig se min första roadkill i backspegeln men där var ingenting :S Så kanske sitter djuret kvar på bilen eller så kom det undan. MEN, det jag vill komma till är att bakom kurvan precis efter stod en polisbil och lurade så tur för mig så hade jag inte fått upp farten än :D Tack vare att den där lilla haren sprang ut!
Flyt!

Kommentarer
Postat av: Sanna E

Jag har köpt ett nytt armband men vill ha ett till.

Lust att hjälpa mig att välja vilket?



Kram

Postat av: jizzle

vilken tur du hade med polisen, harar är bra klyftiga..eller? :D





2008-08-13 @ 10:21:56
URL: http://jameson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback