klag

Okeeeej. Barnen sov över hos mormorn och morfarn inatt och skulle komma hem runt 9-tiden på morgonen. Alltså skulle ja få sovmorgon 2 timmar ;D Woho!
Men för att hinna prata med pappa och göra lite fler grejer ställde jag klockan på halv 8 och va faktiskt duktig och gick upp då!
Nu är klockan snart 11 och har dom kommit hem än?? NEJ!
Blää... Jag skulle kunnat sova till 9- halv 10 iaf och ändå hunnit göra allt innan dom kommer hem.
Nee, ja ska inte klaga på det här :P haha. Förlåt. Men det är bara så jobbigt att inte veta! Däremot vet jag att Ethan får 5 kompisar hit senare och DÅ blir det jobbigt. Dom vill inte ha med Jason och Jason vill inget annat än att leka med dom och ignorerar mig totally...

Sådär. Nu var det slutklagat :) bra va!
På torsdag kommer mamma :D :D :D

Kommentarer
Postat av: jen

Tack så mycket :D :D



Vi tog det mest lugnt, jag jobbade til 8. Men vi lagade lite mat, myste framför en film och så :) Simple but true you know :)



Vi verkar gå om varandra på msn, men snart borde vi pricka rätt, så vi kan få pratas :D

Allt bra med dig?



Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback