Auuuuugusti!

Sådär, klockan är 11 fredagkväll och jag har precis jobbat färdigt. Ikväll lekte vi med vattenbalonger, kastade frisbee och spelade en basketmatch. Sen åt vi mexikanskt.(Skräll?) "It´s such a beautiful day for dining out" -  Jason 5 år. Och till efterrätt blev det äääälskade Maggie Moose! Chokladmilkshake med white chocolate chips! GÖTT va ordet! Sen hem och gjorde popcorn och tittade på en Dr. Seuss film.

Nu hittade jag en "bra" film med snygga killar i jag trodde ja skulle se på tv men några minuter in i filmen började deras ögon lysa rött och dom gjorde Matrixstunts. Nej, inget för mig. Istället hittade jag en Hannah Montana/Miley Cyrus-konsert. Va bra hon är! Och vilken teenstarsucker jag blivit :D hahahaha!

nee, nu ska ja sluta babbla och försöka sova. imorrn ska vi åka iväg rätt tidigt till Jizzles gamla hemtrakter: Point Pleasant. Dvs hav, strand och strandpromenader. Verkar dock som det ska åska och ha sig så vi kanske inte blir där så länge. Ska hälsa på elyses kompis som fyller år och har strandhus där!

Sådär, nu har ni fått en bra uppdatering va? :D Sov gott! Pusss


USA´s östkust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback