Winner winner chicken dinner

Tjabba!
Var ett tag sen...
I fredags kom ett gäng coola tjejer hem till mig och vi hade lagamat/äta/tittapåfilm/sittauppeochpratahelanatten-kväll. Riktigt trevligt att kunna bjuda hem folk sådär. Blir ju inte av så ofta när man har en annan familj att anpassa sig till... Speciellt som deras sovvanor är som dom är. Runt 9 är lampan släckt!
Tänkte ju ta massa grymma kort också men blev inte alls några roliga... :/
3 tjejer sov över så på lördagmorgonen åt vi frukost ihop och sen gick vi ut och möttes av VÄRMEN!!!! Rätt najs överraskning! Skjutsade Sonja och Anna till tåget och sen tog jag och Jennifer en liten roadtrip till hennes gamla hus och område. På hemvägen tog vi svängen in till Mallet där det shoppades en massa. Men går ju faktiskt inte att låta bli i och med priserna som råder!
Smala Sussie och eftermiddagsnap hanns med innan vi åkte ut för middag och senare bio. Så mysigt att ha Jennifer! JÄTTEmysigt! Och så JÄTTEsynd att vi inte bor nära varann!
Igår sov vi ut riktigt länge och sen blev det pannkaksfrukost igen. Vid 3-tiden brummade hon iväg och då tog jag tag i mitt pluggande... Går väl sådär. Frammåt kvällen blev det grillpremiär. Årets första är alltid den bästa. Riktigt gött vare ;)
Aa, det var en sammanfattning av en riktig trevlig helg!

image713

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback