Vattenmelonjuice frågetecken

Ljuuuuuvligt väder ute!!! Synn bara att man jobbar halvdagar för då hinner man inte sola sig på baksidan. Solen kommer nämligen dit runt 1 och det är då barnen kommer hem den här veckan...
Har varit och lunchat med Karin idag :) Mysmys! Försökte förklara för henne att göra så mkt som möjigt av tiden för nu har jag bara 4½ månad kvar och är jättestressad... Speciellt för att Rebecka och Jennifer drar snart och det är ju dom man försöker planera med. Nej inte alls kul :p Hah. Ännu ett stressmoment i vardagen.

image741
Eftersom att allt är så mycket meera här i USA måste jag faktiskt säga att vi konstaterade att det blommar mycket mera här också! Har aldrig sett så många blommande träd!


Nu sitter jag här med en vattenmelonjuice och funderar på om jag ska öppna den eller inte.. Tänk om den är äcklig? Den ser ju så god ut så då vill jag inte förstöra det fina!

image742


Nejmen nu ska jag läsa lite bloggar och sen springa och hämta J vid bussen. Hoppas han vill vara ute lite.. Blåsa såpbubblor har varit väldigt populärt i veckan. Lagon aktivitet i den gassande solen! haha. Sen vid 3 ska vi åka på Magic Show på biblioteket! Späääännande! PUSS

FÖRESTEN MINA AMERIKANSKA LÄSARE...?
Vad ska man se på tv ikväll? Torsdag liksom.. Vad händer?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fyy vilka härliga bilder ! Ha en super bra dag ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback