Svensk musik? och Jonas Brothers

Nu tänkte jag skriva lite om musik. Jag har ju faktiskt inte alls nån aning om vilka slagdängor som är populära där hemma eller vilka som ligger etta på svensktoppen. "Nya" låtar som jag försökte introducera för Anton när han var här var redan sönderspelade på Rix FM för länge sen och låtar som var självklara för mig hade han aldrig hört talas om. Jag har inte hört "Mikas nya" och jag har knappt hört nån svensk musik alls sen jag kom hit förutom nån Magnus Uggla-låt och schlagerlåtarna.
Vad jag ville komma till är att jag vet inte om ni lyssnar på The Jonas Brothers där hemma? En grupp som är väldigt populär bland ungdomarna här - och då menar jag dom yngre ungdomarna. Lite i Hannah Montana-klassen. Vilket fall som helst har dom väl gjort några småbra låtar och är ni sugna på en riktigt fin pojkbandsballad? Då ska ni ladda hem When you look me in the eyes!

image685

Kommentarer
Postat av: Mikaela

When you look me in the eyes ar ju faktiskt riktigt fin.

Postat av: E

Aldrig hört talas om!!!

2008-04-03 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback