Stop-Loss

Hallo! Ikväll har jag varit på bio igen. Blev Stop-Loss som jag skrev om förut. Den var riktigt hemsk men bra. Det var många snyft i salongen och jag såg till och med ett par som lämnade filmen. Blev väl helt enkelt för mycket. Det hela handlade om Irak-kriget och etiken som (inte) finns. Ska man alltid kriga för sitt land? Ska man tvinga att skicka tillbaka en soldat fast han inte vill?
Men mitt i allt det hemska fanns det även några snygga killar som piggade upp.
Se den vettja!!!

Jag har faktiskt inte hört så många åsikter om politik och krig från dom människorna jag träffat här i staterna. Är lite synd tycker jag.. alltid kul att höra vad folk tycker och tänker. Det känns som dom bara vill förneka allt och låtsas om som att det inte händer.
Hur kommer det gå med kriget när G. Bush får kliva av tronen tror ni?

image700

image699

image698

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yumyum!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback