SARAFM - BÄST MUSIK JUST NU!

Okej lite musiktips. Gammalt som nytt!

Metro Station - Shake it. Alltså har ni inte hört denna är det HÖG tid nu! LOVE! Blir sååå sugen på att komma hem och dansa med er alla mina vänner! Min aaaabsoluta favvolåt just nu!

3 doors down - Kryptonite. Så bra så bra så bra! Skönt gung. Passar i ALLA lägen. If I go crazy then will you still call me Superman?

The Killers - Somebody told me. Vad ska man säga? Killers är Killers och när den här låten når sin refräng då kan ja lova att gasen är i bott!

Boys like girls - Hero/Heroine. En sån där riktig typisk americansong som väcker vackra minnen om en pojke som man delade denna musiksmak med :)

Jack Johnson - If I had eyes. Den här låten kan man inte köra fort till. Den här åker på när man gliiider genom Morris Towns latinokvarter med solglajjorna långt ner på nästippen! Haha!


Finger eleven - Paralyzer. Detta är min och Elyses låt. En låt som man inte kan bestämma sig för vad man tycker riktigt. GRYMT bra när man är på humör. Men den måste spelas högt. Annars funkar det inte. Och man måste sjunga med. Högt!

Flo Rida ft. T-pain - Low. Haha den här måste jag ju bara ta med för att det är så otippat från mig. Men det här, det är verkligen USA för mig! Herregud vad bra den är och man kan inte tröttna.

Bubblare
Vågar ja säga Basshunter - Now you´re gone? :$



Så nu pojkar och tjejer har ni 8 sånger att lyssna på och kommentera! Vill ju veta vad ni tycker. Ja SARAFM blire nog oftare. Är inne i en riktig go musikperiod!


Kommentarer
Postat av: E

Nej du lilla vännen du kan vara lugn, jag har varit i deje många år o vet att det är en pluttig liten eld på andra sidan sjön.
:) Det är bla. därför stor var markerad med fetstil. Puss på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback