Ny klocka!

Mina vänner, kommer ni ihåg klockan jag hade förra året? Inköpt på Cypern. Den gick ju på något mystiskt sett sönder, (eller jag tappade den kommer inte ihåg) under en sen timme på en studentfest. Det var väldigt synd tyckte jag för jag gillade den klockan. I lördags dödade vi lite tid på Target och vad hittar jag där? Om inte en exakt likadan klocka!!! Hahha. Endast $14 (80 SEK typ) så självklart blev det en! Fanns även i guld så funderar på en till... Billiga klockor is the shiet om man ändå ska hålla på att misshandla dom som jag gör!

Alltid lika snyggt med blixt
image714
Bara det att jag inte får ut den ur asken :/
Och orkar verkligen inte gå och hämta en sax...
Den får nog stanna där ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback