Lite morgonsvammel

Det gick ju alldeles utmärkt att sova själv! Hunden vid mina fötter och nallen på min arm så löser sig det mesta:P
Underbart väder ute så borde verkligen hitta på något men har ingen lust till nånting... Ska nog åka till Mallet och leta skor iaf!

Längtar tills imorrn när Jennifer och resten av tjejerna kommer. Ska bli mysigt :) ♥

Elyse frågade mig om jag inte kunde kunde "slänga med deras kläder" om jag ändå skulle tvätta nu när dom är borta. Kunde ju inte säga nej precis och tänkte att dom borde inte hunnit smutsa ner så mycket på 3 dagar. Men jojomen. 4 omgångar tvätt... Så ni vet vad jag gjorde igårkväll!

Nallade lite på barnflingorna till frukost. cocoa puffs. Gött dä.

Nej nu får jag ta tag i mig själv om ni inte vill läsa ännu mer osammanhängat.

Det blir aldrig som man tänkt sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback