Glömska

Inatt när jag inte kunde sova låg jag och tänkte på tillfällen då jag glömt saker.
När jag glömde ryggsäcken på bussen i lågstadiet. Iiiiinte kul alls och en massa gråt.
När jag åkte iväg till Linda där vi skulle fira Sandras 17-årsdag men glömde kameran hemma. Som tur var kom mamma med den. Det tillfället ville man ju inte vara kameralös.
När jag glömde legget hemma på STUDENTkvällen. HUR kan man glömma det precis den dagen? Efter mååånga om och men och samtal med vakterna fick jag till slut en stämpel:P

Nu har jag hunnit med att jobba, duscha och göra min läxa till skolan idag. Skriva massa fakta om ett franchiseförestag. Jag valde Seven Eleven. Det är ju iaf något vi har liiite koll på hemma i Sverige. Så vad ska jag göra nu? Kommer inte in på msn så kan inte ringa någon... Nej det blir väl att läsa alla bloggar och sen slumra lite kanske?
Föresten, håller ni inte med mig att BB blivit tråkig sen hon fått kille? Toffel ;)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

vem är BB? ;)

Postat av: Ehlin

jaaa hon är skittörr nu :(

2008-04-04 @ 16:29:14
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback