Gamla Au Pairen på besök!

Ja hur gick det nu då? Janice, deras gamla Au Pair kom ju hit igår. Hon har stannat kvar här i USA, illegalt såklart, för att hon träffa kille å så här. Hon kom precis samtidigt som Jason kom hem från så vi hämtade honom från bussen tillsammans. Rätt stelt från allas håll kan ja säga. Ja.. eftermiddagen gick och allt var bara - konstigt! Vi spelade fotboll. Sverige mot Brasilien! Jag och Jason var ett lag. Det gick jättebra å vi ledde med typ 7-3 men sen tappade vi allt och då blev han såklart jättesur och krävde att vi skulle spela 3 mot 1!! Alltså jag SJÄLV. Och det gick den där gamla Au Pairen med på så gladeligen... Vi spelade även Rockband och där knäckte ja henne. Va gött:$
Alltså hon var jättetrevlig och söt å så. Men det kändes bara lite fel om ni förstår.

Inatt när jag precis var på väg och somna, runt 12 hördes två jättehöga ljud i huset och minuten senare hör ja massa fötter springa omkring på övervåningen och sedan här nere i källaren. Alarmet stängdes av och på och jag blev jätterädd men vågade inte röra mig från sängen! Hahaha. Iaf hade det varit Andy och Elyse som sprang runt och letade efter vart det där ljudet kan ha kommit ifrån men dom hittade ingenting. Så det var jätteskumt!!! :S

Så nu har man jobbat morgon då... Det är lite dugg i luften fortfarande så istället för att spela basket i 30 minuter innan Ethans buss kom bad han mig ta bilen och köra dom 15 metrarna till hörnet där bussen hämtar upp honom. Sen satt vi där och tittade på regnet och gissade artist till låtarna! Elton Johns Cant you feel the love tonight kom på och vi sjöng högt alla tre hela låten. Det var väldigt fint.
Ha en bra dag! Pussspuss

Kommentarer
Postat av: Carin - blivande au pair i Augusta, NJ

Hej igen!
Jodå, det känns jättebra inför resan! Jag har precis fått hem mina visumshandlingar, så jag ska börja planera inför ambassadbesöket ganska snart. Det ska bli så roligt att komma iväg!
Var i staterna är det du håller hus någonstans egentligen? Du har säkert skrivit det någonstans, men jag hittar det inte just nu :P
//Carin

Postat av: andrea

haha ;) vilken intressant dag! är det lite så som man tror att att amerikaner är. ehm, lite hysteriska? Föresten Sara, jag tänkte på härom dan när du och jag åkte till stan i somras o du berättade om att du skulle åka till the states! Kommer du ihåg det? Det var ett tag sen nu. Time flies (stavning?) Ha det gott! PUDD

2008-04-29 @ 18:50:45
URL: http://andreadahlmans.blogg.se
Postat av: E

Hmm måste känts skumt! OH TACK :D hiihih va söt han va i rappen, O VA SÖT DU ÄR :) SAAAKNA :/ puuusss

2008-04-29 @ 19:55:06
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback