en klänning på en tavla

Dagen blev mot mina förväntningar någorlunda bra. Hade ett rätt långt samtal med Elyse på förmiddagen och sen åkte jag iväg till mallet. Där shoppade jag skor. GÅskor! Blev ett par vita och blå Nike. Egentligen var det springskor men jag tror att dom kommer användads till gång mer frekvent så jag kallar dom nog det va:P Annars äre lite som att fuska tycker jag... Hittade också ett par skiiitsnygga silverdojor med rosa detaljer så jag valde bland dom. Men expediten tyckte inte att jag skulle ha kul så hon rekommenderade dom andra. Då är det ju bara att handla!
På vägen ut smet jag även in på Charlotte Russe där jag köpte en klänning. Och där, mina vänner, kommer ni in i bilden. Råd? Jag tycker den är snygg, men behöver jag den? Skön Anna-Idafärg som jag också gillar. Modellen är fin, men på mig? Dessutom har den rosett i ryggen som ja allt är trött på (fastän att jag köpte en klänning med just rosett förra veckan, haha).
Så.. Opinions please!


image712


Underbart väder har det varit idag! 23 grader, sol och klarblå himmel. Mmmmm! Men det verkar som att det försvinner redan imorrn. Snackas åska och regn :/ Töligt när jag sett fram emot en helg med Jizzle ute i solen! Men å andra sidan sa dom att det var blåsigt och molnigt idag - så dom kan ju ha fel om helgen också. Får hoppas på det bästa.
Ha det fint nu mina babes. Ta hand om er och varandra ;) ♥

Kommentarer
Postat av: E

Jag vill se den på, tycker dock den ser sockersöt-sarig ut :D (tror det är en keeper ;) man kan väl inte ha en klänning för mkt??)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback