Det kom ett brev!

Nu ska jag ju inte nämna några namn här men jag har bekanta släktingar (eller iofs det är väl ingen förutom David som känner till min släkt så bra och han vet redan vilka ja snackar om men iaf...) som skickar brev till mig nu och då! Grejen är bara att jag inte känner dom alls bra så vet aldrig vad ja ska skriva tillbaka? "Jasså har din son en flickvän?" Har aldrig träffat sonen :P Hahah. PLUS att jag absolut inte kan läsa handstilen. Idag fick jag ett sånt där brev och denna gången var det värre än vanligt. Funderar på att ta ett kort på det å skicka till pappa så får han översätta. Han brukar va bra på knepig text...

Kommentarer
Postat av: Carin - blivande au pair i Augusta, NJ

Hej!
Jag ska snart åka som au pair till NJ, och därför samlar jag lite på andra au pair-bloggar, för att få läsa lite om andras äventyr och erfarenheter på andra sidan pölen. Därför undrar jag om jag får länka till dig från min blogg?
//Carin

Postat av: E

http://www.dailymotion.com/video/x58wey_jag-ar-stord_news SARA :D nu jäklar ska du filma tillbaka din latmask :D PUSS

2008-04-29 @ 12:27:05
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback