Are you with me?

Nejmen ser man på! När man minst anar det funkar blogg igen! Jag undrar hur många klick tjejen som låg högst upp på "Senast uppdaterat"-listan fick :P haha!

Och i brist på att läsa blogguppdateringar har jag läst min egen. Jag som hade fått för mig att förra sommarn mest bestod av ett grått regnmoln var ju HUR BÄST SOM HELST! Det var party dygnet runt hela juni. Det var mååånga mysiga nätter i diverse stugor. Det var 2 härliga västkustveckor på Götheborg. Det var Beverly Hills-boxen. Men framför allt... Jag umgicks med dom jag gillar allra bäst och trivs allra bäst med dygnet runt. Jag saknar er så grymt mycket - det ska ni veta!
Men man måste samtidigt inse... det kommer aldrig bli som det var. Äh vet inte vart jag vill komma med det här men kompisar som inte umgås längre och jaa.. Det är väl bara att umgås oneonone:P I alla fall, Det kommer aldrig bli som det var! Men det är bra :D Nu ska vi skapa oss nya minnen att skratta och gråta över. Är DU med mig?


Puss

Kommentarer
Postat av: E

meh :D Klart som korvspad att jag är skruttan :D PUSS O MASSSAAA KÄÄRLEK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback