You smell bad Sara


Sitter och diggar till Takida! Lyssnar igenom tracks som gick idag. Tacka Sverige för Public Service - SVT och SR! :P Lyssnade på fotbollen som gick förut idag och sen tittar jag på Svensson Svensson och Avenyprogrammet på svt ;D ;D Men IDOL vore...
Har iaf hittat motsvarigheten till Bonde söker fru här. Eller det börjar i veckan haha, tjejer som åker ut till en Ranch i sydusa.. typ :S kanske nåt att se!

Ikväll har jag varit barnvakt. Jag hade världens huvudvärk så det va inte så kul men det gick väl gaanska smärtfritt ändå. När Jason skulle sova låg jag bredvid honom i sängen så luta han sig mot mig men så satte han sig plötsligt upp "YOU SMELL BAD" "HAHA, Whoot? Thanks J" "NO, I said you smell BAD" Alltid kul att höra :P Men tror det berodde på att jag hade en klänning som jag fick från Sverige igår på posten. Så den luktar inte deras tvättmedel osv än. HOPPAS iaf att det va därför. hahaha.

Imorrn ska ja in till The City och shoppa gärnet. Det har varit dåligt på den fronten så hoppas på bättre lycka imorrn. Jobbigt när man vill men det inte går. haha.

Vad har ni få som fortfarande läser min blogg gjort i helgen? Ni börjar väl vakna strax? haha.

Kommentarer
Postat av: E

och jag saknar diiiiiig!

2007-10-19 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback