trevlig trevligare trevligast mest trevlig

Idag har varit en mycket trevlig dag. (Underbar, skön, magnifik, förträfflig, bra, toppen)
På morgonen gick jag och mamma runt i Deje. Jag fick en hamburgare och cheescakeglass från grillen. Sen åkte jag in till skolan för kort samhällskunskap och trevlig fotolektion. Bara en gång kvar på det nu!
Jag och A-I har även haft vinstdragning för vårt lotteri:P hahaa. Och Ola som vann en duk blev så glaad så glaaad!

Efter skolan mötte jag upp med Sandra och hon bjöd mig på nachostallrik. Back in the days-mat! haha minnen i 15-huset. Minnen var väl det vi diskuterade mest. Och snart kommer det förflutna upp till ytan. Kring studenten kommer minnen grävas fram som ingen trodde fanns...

Hade en trevlig stund på stan. Vi letade mest bikini och solglasögon men kom istället hem med årets brunutansol-bodylotion (vilket ord!) Inte blev det Dove, Aco är det som gäller! Väl hemma grejade jag ihop en egen peeling. Den blev väl sådär:P Känns som jag smörjt in kroppen i margarin. Men det ska tydligen kännas så här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback