Cykelpump på flykt i min bedövade mun

Hos tandläkaren blev jag smörjd och sprutad med bedövning på en tand som spred sig lite här och var i hela munnen så känns något konstigt just nu. Bedövad litte i tungan, litte i läppen, litte i tandköttet, litte i gommen.
Cyklade hem i ruskig fart för att hinna med bussen och precis när jag är klar för att springa till den ringer A-I och säger att vi är lediga. HUURRREYYYY!
Då blev det istället ut på cykelpumpsletning eftersom jag lagt den i en grushög eftersom den skulle blitt snodd i Deje (Inga kommentarer) Hur som helst var den inte i grushögen längre så jag och mamma har gått på jakt. Grannar involverades och snart var hela Risäter ute och letade efter denna pump. Hahaha! Kan bara säga att nu är den på stället där den ska va! Tack och lov.

Funderade på och åka in till skolan för lite projektplugg men Njeee. Skönt väder. Prov imorrn = Plugg på altan.



Nu ska jag njuta. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback