Vi kommer att dö samtidigt du å jag!

Sådär nu har jag spelat och klarat Bubbles 1 gång så det får väl räcka för idag nu kanske.

Idag hade vi redovisning på meko som gick sådär. Men det var sista måndagslektionen!!!!!
På samhällen ville jag hellre kolla börsen är rita kurvor
Fotot idag var som vanligt inte så långt. Kommer mera snart... när jag har några bilder att framkalla. Iaf hade läraren skrivit ut 3 av mina digitala personliga bilder och satt upp på väggen. Sen fick resten av gruppen granska dom och kommentera och försöka lista ut vad för sorts person jag var. Lite skumt, hemskt och roligt. Bl a fick dom ut av min glassbild att jag hade hund som gillade kött :S hmm, jo det stämde ju :D

Imorrn har vi en tidigt lektion. Kl. 09.00. Så sängen får bli nu!
Gnatt!
73439-132
eeeh ja! godnatt vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback