Trevligt att bo så nära ett fängelse!?

När mamma åkte hem från stan nyss körde polisen om henne med blåljus och världens fart... mot Deje. Å nu när vi precis varit ute och gått kommer polisen å kör jättesakta runt här på vårat område. Känns säkert!?? Iaf så hade vi precis sett 2 killar komma nerifrån Banvallen och upp här mot Risäter. Och vi hörde polisen stanna där dom va...
Så förmodligen var det ännu en rymning!!!
Usch jag fattar inte hur det kan vara så lätt att rymma? Jag bor några km från ett ungdomsfängelse där dom "värsta i Sverige" får sitta av. Vägen dom typ alltid väljer att rymma på är banvallen som leder mot Deje och första "bebyggelsen" man hamnar vid är Tjusbol, and that's where I am. TREVLIGT! Man vet ju aldrig vad folk kan få för sig bara för att få lite frihet. Jag menar, dom sitter ju ändå där av en orsak. huuuuuuuuu!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har uppdaterat nu baby ;D
uuuuuuusch ungdomsstalten är läääskig!!

2007-03-04 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback