Mattalk

Idag var jag hemma igen. Men denna dag blev lite slöare. (som om ja gjorde så mkt igår?)
Iallafall är det ju torsdag=SOPPdag. Mamma gjorde världens goaste thaisoppa med lök och räkor å massa citrongräs. mhmmmm, va gott. men sen har ja inte ätit så mkt mer, å soppa står man sig inte på så nu sitter jag och är vrålhungrig. Så publicerar Ehlin den här bilden!!! Då kunde jag faktiskt inte motstå.. så nu har jag precis satt på ugnen och ska värma pomefrites. Så hungrig så. Bara det blir klart till 00.20, då är det ju Entouragereprisen!

Annars idag åkte jag o mor in till stan för att leta balklänning. Det gick dock inte så bra, dom tar inte in sånna jag vill ha:( GRR! Men sen gick jag istället och köpte en jacka. Och jag tycker den är så snygg, men den blev inte lika snygg på mig som jag sett på en annan som prova den. Men ja ska nog behålla den.

usch va mkt svammel det blev nu.
Nu kom mamma hem från jobbet så ja ska diskutera lite med henne. Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback