Klar för au pair!

Okej inte riktigt då men är iaf anmäld nu och jag har helt bestämt mig :D hooo! Spännande. Skrev ut maaaassa papper man skulle fylla i. Dom ska verkligen ha reda på minsta lilla detalj om mitt liv. 12 sidor att fylla i + skriva en "uppsats" om barn + göra ett fotoalbum. Och sen fixa hälsoundersökning, polisgrej, intervjuer hit och dit... Men det får vi ta sen det! Kommit ett litet steg på vägen iaf.


Igår blev det iaf biljard med David och Matte. Det var ju kanske inte det bästa för mig, spela mot två proffs! haha. Jag som inte ens träffar varje gång.. hrm. Och sen eftersom pojkarna lagt iordning bollarna i nummerordning när dom lämnades in fick vi rabatt! grejjjt.73439-143


Nu har jag precis varit hos Ehlin och vi har tagit tag i
ännu ett dansprojekt. Ett mkt mer spännande sådant
eftersom vi inte har en aning om hur det kommer te
sig egentligen! Vi kör på nunnetema iaf :D


Planer för kvällen är plugg, hämta mor och göra världens fetaste kvällsmat.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

LYLLO DIG SOM KAN LADDA BILDER ;( buhuhuhu... vi kommer va snygga nunnor...peeews o chärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback