Härliga torsdag!

Okej idag är dagen då allt vänder?! :D:D Förstör inte det här för mig nu. Morr!

The camera is back.
Jag har haft sovmorgon men ändå varit uppe länge och bara varit.
Jag blev klar med hela reportaget igår redan.
Jag har gjort min fotouppgift.
Det ryktas om att det är varmt idag.
Jag börjar inte förr än 13.00


att göra:
DANSA
DANSA
DANSA

Men först måste vi låta Ehlin bli klar med sitt reportage :D


haha. I like islamdiskussioner.

Däremot vet jag inte hur religions"vikarien" tänker. 
Och..............så...........Runar...............stor..........ledare.............livets ord................ -Nej det är han inte alls längre!! Ne................hej............


Hmm nu kanske ja ska få i mig lite mat innan jag åker. Eller så åker jag upp till deje. Spörs right.
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback