Shopping!

Jag har mina fucking guldiga dansballerina skor på mig!! Eller hade.. har haft hela dagen. Usch va obekvämt de va. Men har så dåligt med sommarskor. Har gått på stan och spanat efter nya idag men fann inget! Vill ha nåt med knyt, remmar men ändå som ska vara lätt och svårt att ta av. Svår kombination. TIPS?
Fann iaf en liten uppdatering för student/bal. Men väska är det svåraste att finna. Både till student och bal kvar. Grr!


Ikväll blir det picknick och utgång med klassen. Egentligen borde jag vara där nu? För vi sa sju eller? :p Men kom ju rätt nyss hem från stan och dåliga bussar går det. Kan va gött å hinna varva ner här hemma också!
Jaja, ska göra mig iordning och packa ner kex och ost! Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback