Picknickställen frågetecken

God eftermiddag!
Idag var en skitdag i skolan rent ut sagt. Vi har två saker kvar att göra. Trycka vår bok och bränna vår DVD. Och inget funkar!!! Ännu värre är att läraren vi har i ämnet bara är här på vissa fredagar. Och på fredag har vi vårat releaseparty! CP-brännare. Grrrrrrrr...

Men man blir glad av det vackra vädret iaf och jag och Ehlin ska styra picknick om sisodär en timme. Frågan är bara var. Förslag på picknickställen i Forshaga kommun mottages varmt! Varför kan inte vi, som Karlstad, när vi har en sån fin älv kunna utnyttja den bättre? Vartenda fikaställe längs älven ligger ju i skugga :(
Jag har föreslagit att vi grejar Forstjärn. Så här såg det ut förra året:



image263
Jag och Linda ♥
image264





Jaja, vi får väl se hur allt bli. Nu ska jag ut och gå! Ha de bra.
(Och Blondinbella, för guds skull, sluta INTE blogga) Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback