Nu är det dags!

Idag har varit min recoveringday efter 11 hårda dygn av studentfirning.
Varför inte ta och göra en liten bilduppdatering så ni verkligen får se vad vi har varit med om!




7/6
 
Picknick med klassen i muséeparken. Kex och ost och vin intogs och sen bar det av till Ankan för äntligen var det ju torsdag! Mina fötter blödde men för stunden gjorde det ingenting. Dagen efter var mindre rolig...


8/6
   
Exärad. Vi åt, vi drack och vi lekte Lost i skogen!


9/6
En lugn kväll. Hade kommit hem sent från ovanstående ställe. Msn blev, hahaha.

10/6
  
Hela klassen drog till skogen i Kil där vi chillade, hoho! Det blev grill, promenader och solnedgång på bryggan. Min underbara klass ♥

11/6
   
På dagen var det SÄG-festival och vi plaskade i vattnet vid sundstatjärn. På kvällen plaskade vi i något starkare drycker, lekte indian och gick till Korriander. HÄRLIG KVÄLL med något dryg natt efterson det tar lång tid att åka till Forshaga. Var la hemma runt 5 till slut.


12/6
  
Tisdag dag ägnade jag med några heta tjejer från klassen och det styrdes banderoller, vad som fanns på den kanske ni ser?! :P EN FET KUK. Kvällen innebar sista middagen med klassen och efteråt samlades alla på bryggan vid älven, jag tror aldrig vi kan få nog av varann? ://

13/6
Dagen före dagen och det blev mest bara vila. Vad jag minns? :P Jag och Andrea övade nog lite hår och det blev en del städning här hemma...

14/6
    
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! BEHÖVER JAG SÄGA NÅGOT?????


15/6
   
Den magiska balen och alla var fantastiskt fina.


16/6
  
Pepp inför Nöjes hos Amanda. Där fick vi världens goaste studendrester och blev rejält dragna, haha som kanske syns på sista bilden. Nöjes är en historia för sig. En privat sådan!

17/6
Seeeg dag men på kvällen drog vi in till stan för att titta på alla heta Tingvallabruttor som hade bal - i ösregn ;/. Efter det åkte jag, Ehlin å A-I till FIF där vi hyrde film och köpte kycklingtallrik. Gottgott.

18/6
 
Jag och Ehlin hade inte riktigt fått nog av festligheterna så vi drog en middag till på Alfie! Se så fint Ehlin har matchat salladen. Efter det blev det GRYYYYM bio. Death proof. SE SE SE! JAG ska se den igen.



Så, nu är denna härliga tid alltså över. Och idag har jag fått sova ut. 16 timmar allt som allt sen igår kväll blev det. Tror att det behövdes...
Imorrn kommer Sandra hit tidigt med Lyxfrukost ända från Donkan. Det är grejer det. Som den gamla goda tiden. Vi ska också gräva fram något från den gamla goda tiden. MOhahaha. Vi har en litten hemlighet!
Gött att ha den här uppdateringen gjord. Nu blir det nog sängen även för mig.

Best days of my life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback