Knytpicknick!

Tjaa!

Nu sitter jag här och väntar på Amanda Lidström som snart ska hämta upp mig. Sen bär färden mot stugan min där några från klassen ska samlas för litte picknick. Olika saker ska vi ta med oss och jag har gjort mackor, med kyckligcurryfyllning... Mycket kladd. Jag kunde inte ens rulla in de i bröden så ja tänkte att var och en får göra sin egen :P haha. Här har vi orken!
Så gött med lite bra väder igen. Men det håller nog inte i  sig så länge. Hördes ryktas om världens skurar imorgon :/ buuuhu.
Just nu skuttar Amanda runt på Ica i Deje, hoppas hon hittar bra! Som ni kanske märker har jag inte så mycket att göra så därför fördrivs tiden här. Jaja, nu ska jag försöka guida henne till Risäter och sen ska vi möta upp Ehlin och A-I nere vid busshållsplatsen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback